Artikler til inspiration

Tre gode råd/tips som inspiration til at styrke din virksomheds salgsindsats

For at opnå større succes hos både eksisterende og nye kunder er det vigtigt at have fokus på salgsudvikling i hele organisationen. Disse tre gode råd er baseret på mere end 30 års erfaring inden for salgsudvikling hos store, mellemstore og mindre virksomheder, herunder projekter hos anerkendte virksomheder som IBM mfl. Måske er det tiden for dig igen at drøfte de 3 tips med organisationen. Alene at drøfte de 3 tips løfter salgsindsatsen. 
Læs hele artiklen her

Hvad jeg lærte, som er fælles fra projekter i IBM, mellemstore og mindre virksomheder.

Fælles for dem alle store som små virksomheder er, at man vil realisere sin ønskede fremtid og sine strategiske beslutninger, effektivere, hurtigere og med et stærkt lederskab. Her er 3 gode tips, der kan gøre en forskel.
Læs hele artiklen her

Develop your own talents and secure your future..

Have you been struggling with finding the people you need? Have you considered that developing your own talents in many cases can be better than trying to find and hire people? A structured competence program with strong integration between education, training, and on-the-job experience can pay off, many times faster, than onboarding new people. Have you integrated your people strategy into your short-term and long-term business strategy – this is maybe more important now than it has ever been.
Læs hele artiklen her

 Ledelse på agendaen i ledergruppen 

Brug 1½ dag på at få indsigt i ledelsesbehovet i din virksomheden. Styrk ledelses kraften gennem valget af lederstil, adfærd og værktøjer der vil skabe det rigtige ledelsesfokus for Jer. Ledelse er en dynamisk proces i en virksomhed i bevægelse. Ledelsens værdiskabelse skal tage sit udgangspunkt i og matche bevægelsen. 
Læs hele artiklen her

Eksportmarkederne – ambitioner eller god forretning?

Det er helt naturligt for danske virksomheder at have fokus på eksportmarkeder. Der er ofte et behov for at nå ud til et større marked for at skabe en bedre forretning. Men der er kort afstand mellem succes og fiasko, når vi går på eksportmarkederne. Det kan være en strategi som koster mange penge, og lykkes vi ikke kan det blive et dyrt eventyr. Hvorfor vil vi eksportere? Hvilken gevinst går vi efter? Og hvad skal der til for at lykkes med det? Derfor er det en god ide at se på samspillet mellem motiverne for eksport, virksomhedens nøgleprocesser og virksomhedens unikhed og formåen.
Læs hele artiklen her

Dynamisk navigerende lederudvikling

Dynamisk betyder fleksibelt og navigerende betyder situations og indsigtssøgende Human 360 arbejder med forretningsudvikling gennem mennesker. Vi tror på at forretningsudvikling og organisationsudvikling er to forbundne størrelser. I tilbuddet om at udvikle ledere – individuelt og teams – har vi udviklet vores helt unikke koncept, som har en parallelitet til vores 360 Strategisk kompas.
Læs hele artiklen her

Virksomhedsopkøb er en vanskelig proces

Opkøb af virksomheder kan blive en meget bekostelig proces. Der er som udgangspunkt stor forskel på kapitalfondens opkøb og det industrielle opkøb.
Læs hele artiklen her

Lang turbulent periode kan koste på vores sociale kapital

Vi har gennem de sidste par år oplevet meget turbulens i vores virksomheder. Pandemien har, for mange, betydet kraftig nedgang i de daglige aktiviteter.
Læs hele artiklen her

Er din virksomhed kendt i jeres marked?

Vi forbinder ofte at være et brand med at være et ”folkekendt” mærke eller virksomhed. Vi forbinder også ofte, det at skabe et brand med massiv markedsføring.
Læs hele artiklen her

Det frugtbare samarbejde mellem direktion og bestyrelse

Direktionens og bestyrelsens samarbejde er væsentlig for virksomhedens eksekveringskraft, og evnen til at omstille sig ift. forhold som opstår.
Læs hele artiklen her

Deleøkonomi eller deleressourcer fremtidigt redskab for SMV’er

Små og mellemstore virksomheder er en væsentlig del af vores industristruktur. Det er et typisk stadie fra iværksætteren, som arbejdsom skaber vækst, og typisk organisk vækst.
Læs hele artiklen her

Boost potentialet i din organisation

Oplever du også at det er svært at få enderne til at hænge sammen i din organisation.
Læs hele artiklen her